decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

نحوه تمیز کردن کاشی های آشپزخانه

داشتن یک آشپزخانه تمیز همیشه در اولویت یک خانم خانه دار است. قدم زدن در آشپزخانه و مشاهده نظافت آن عمدتاً به دلیل آراستگی و تمیزی کاشی ها است که به طور متوسط 60 درصد آشپزخانه را پوشش می دهد

چرا باید کاشی های آشپزخانه خود را تمیز نگه دارید؟

  • بهداشتی بودن آشپزخانه اصلی بسیار مهم است
  • جلوگیری از وقوع حوادثی همچون لیز خوردن در آشپزخانه
  • برای جلوگیری از جرم بستن روی کف کاشی
  • از بیماریهایی که از طریق هوا منتقل می شوند اجتناب می شود

روش های تمیز کردن کاشی آشپزخانه چیست ؟

1. با یک پارچه تمیز و صابون آنرا بشویید

لکه های چسبنده را می توانید با مالش دادن پارچه و صابون تمیز کنید. صابون به از بین بردن آن لکه های چربی کمک می کند ، این یک روش آسان است که کاشی های شما را دوباره درخشان می کند.

2. از یک تمیز کننده تخصصی کاشی استفاده کنید

مواردی وجود دارد که فقط با آب و صابون سرسخت است و شما باید از پاک کننده های مخصوص استفاده کنید. بسیار توصیه می شود اگر لکه چسبناک و محکم است ، آن را روی کاشی می مالید و چند دقیقه می گذارید ، با اسفنج مرطوب کمی مالش داده و خشک می شود. با یک پارچه تمیز جلا دهید تا براق و براق به نظر برسد.

3. به طور مرتب پاک کنید

مواد شوینده را در یک سطل آب مخلوط کرده و کاشی های خود را مرتباً پاک کنید. با یکپارچه سازی کف شما لکه های آسان چربی یا ذرات خاک کاهش می یابد. بعد از اولین تمیز کردن ، خیلی خوب آبکشی کنید ، بنابراین هیچ پس مانده صابون به کف یا کاشی نمی چسبد. در نهایت سطح کاشی را خوب خشک کنید

4. بلافاصله آب روی کاشی را تمیز کنید

اگر به اشتباه آب روی کاشی ها ریخته اید ، باید سریعاً آنرا تمیز کنید. رها کردن نشتی برای مدت زمان طولانی باعث ایجاد چسبندگی و دشوار شدن تمیز کردن آن میشود

برای حفظ همیشه تمیز بودن کاشی ها ، نباید تمیز کاری را به تعویق انداخت و کارها را در زمان مناسب انجام دهید.

نحوه نگهداری از سرامیک

سرامیک یکی از رایج ترین کاشی های جهان است ، آنها دارای دوام بالایی هستند و بنابراین نیاز به مراقبت و تمیز کردن مداوم دارند

هفته ای یکبار کف کاشی را جارو کنید هنگام تمیز کاری از آب گرم ، شوینده های مخصوص و پارچه استفاده می کنید. سطل آب باید مرتباً عوض شود تا از کدر به نظر رسیدن کاشی جلوگیری شود.

می خواهم به شما یک محلول معرفی کنم که می توانید به جای خرید مواد شیمیایی با قدرت بالا از آن استفاده کنید. مشخص شده است که مخلوط کردن آب لیمو ، سرکه و آب گرم برای کاشی و سرامیک بسیار کارآمد است. آن را روی زمین قرار دهید ، بمالید و با یک پارچه تمیز خشک کنید.

حال که کاشی های آشپزخانه تان را تمیز و درخشان کردید شاید نیاز داشته باشید با نحوه تمیز کردن مبل ها هم آشنا شوید ، پس پیشنهاد میکنم مقاله آشنایی با نحوه شست و شوی صحیح مبلمان منزل را هم مطالعه کنید .
https://www.parsnaz.com/news_detail_323.html

مدل تابلو نقاشی مدرن و هنری

دکوراسیون مدرن


در سبک دکوراسیون مدرن از تمام لوازم دکوراتیو مدرن مانند مبلمان مدرن ، میز جلو مبلی مدرن و .. استفاده میشود . امروزه دکوراسیون به سبک مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی دکوراسیون منزل خود را به سبک مدرن میچینند . سبک مدرن سبکی جدید و نوپا میباشد .

 

 برخلاف دکوراسیون به سبک کلاسیک ، دکوراسیون مدرن به دور از تجملات و زرق و برق میباشد . در سبک دکوراسیون کلاسیک از لوازم دکوراتیو تجملاتی و منبت کاری شده استفاده میشود . اما در سبک دکوراسیون مدرن سادگی و بی آلایش بودن مدنظر است . در این سبک از خط و خطوط صاف و ساده استفاده میشود . رنگ های استفاده شده در سبک مدرن رنگ های خنثی مانند سفید ، کرم رنگ ، طوسی و .. مییاشد . این رنگ ها خود نماد سادگی هستند و حس آرامش را القا میکنند . رنگ دیوارها را نیز سعی کنید از همین دسته رنگ ها انتخاب کنید . 

 

سعی کنید پارچه مبلمان و کوسن ها را ساده انتخاب کنید و همچنین از رنگ های خنثی برای آن استفاده کنید . برای چیدمان دکوراسیون به سبک مدرن سعی کنید فضای خانه را کمی ساده و خلوت بچینید و از شلوغی زیاد خودداری کنید . 

 

 

لوازم دکوراتیو فلزی ، سنگی و شیشه ای  نماد سبک مدرن هستند . میتوانید از میز جلو مبلی و میز عسلی های ترکیب سنگ و فلز نیز برای این سبک استفاده کنید . مبلمان پایه فلزی نیز برای این سبک بسیار مناسب است . میتوانید از مبلمان راحتی پایه فلزی استفاده کنید . فلزاتی مانند استیل بسیار مناسب این سبک هستند . 

 

برای انتخاب لوستر نیز باید از لوسترهای ساده و اسپرت استفاده کنید چون معمولا در این سبک از لوستر استفاده نمیشود . از انتخاب لوسترهای کریستالی پرهیز کنید . برای نورپردازی فضای داخلی خانه نیز از نورهای مخفی و غیر مستقیم استفاده کنید . 

 

چند ایده جالب و خلاقانه برای چیدمان تابلو روی دیوار

 

قطعا تمام افرد به دنبال این هستند تا جلوه ای زیبا به منزل خود ببخشند . پس از انتخاب لوازم دکوراتیو منزل از جمله انتخاب مبلمان و خرید میز جلو مبلی نوبت به انتخاب ، خرید و چیدمان تابلوها روی دیوار میباشد . دیوارها عنصری بسیار مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل میباشند . سبک چیدمان تابلوها بر روی دیوار بسیار حائز اهمیت است . با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا نکاتی را در رابطه با چیدمان تابلو را بیان کنیم .

 

چیدمان تابلو

اولین گامی که برای چیدمان تابلو باید بردارید ، اندازه گیری دیوارها برای نصب مناسب ترین تابلوها میباشد . دیوارها را به صورت دقیق اندازه بگیرید تا بدانید از چه الگو و شیوه ای برای چیدمان استفاده کنید .

 

چیدمان شبکه ای

این روش را زمانی میتوانید پیاده سازی کنید که تعداد تابوها زیاد باشد . در این سبک چیدمان تابلو ، نظم و تقارن بسیار مهم است . باید طوری تابلوها را کنار هم بچینید که ستون ها و ردیف ها منظم باشند . از این سبک چیدمان هم میتوانید برروی دیوارهای بزرگ استفده کنید و هم دیوارهای کوچک ، حتی میتوانید تعداد تابلوها را در هر بار تغییر دکوراسیون کم یا زیاد کنید .

 

چیدمان خطی

روش چیدمان خطی بسیار پرطرفدار میباشد .در این سبک از چیدمان تمام تابلوها در یک خط قرار میگیرند و نظم و تقارن اهمیت بالایی دارد . اگر دیوار خانه شما بزرگ است میتوانید تابلوها را به صورت افقی نصب کنید و یا حتی اگر دیوار کوچک است میتوانید تابلوها را به صورت عمودی نصب کنید .

 

سبک خوشه ای

در این سبک از چیدمان میتوانید تابلوها را به هر شکلی که دوست دارید بر روی دیوار نصب کنید . معمولا این سبک از چیدمان دارای نظم خاصی است و تابلوها منظم نصب میشوند اما تقارن اهمیت چندانی ندارد .

 

سبک پلکانی

این سبک از چیدمان معمولا برای راهرو و راه پله ها به کار میرود و مطابق با شکل راهرو تابلوها نیز به صورت پلکانی چیده میشوند . این سبک از چیدمان نیز معمولا از نظم خاصی پیروی میکند . برای راه پله ها میتوانید از عکس های خانوادگی نیز استفاده کنید . 

دکوراسیون متفاوت شومینه

 

 

یکی از عناصری که میتواند در دکوراسیون منزل نقش داشته باشد شومینه است .علاوه بر اینکه یک وسیله گرمایشی محسوب میشود میتوان به تزیین آن نیز پرداخت . در این مقاله به نحوه دیزاین شومینه پرداخته ایم .

 

برای طراحی دکوراسیون منزل میتوانید یک نقطه کانونی در نظر بگیرید . این نقطه کانونی میتواند شومینه باشد که مبلمان و میز جلو مبلی را روبروی آن بچینید . پس از انتخاب شومینه به عنوان نقطه کانونی میتوانید به دیزاین آن بپردازید . برای دیزاین شومینه میتوانید از لوازم دکوراتیو مانند شمعدان ، شمع های تزیینی  ، گلدان با گل های طبیعی  و یا مصنوعی ، کتاب های قدیمی و یا حتی عکس های خانوادگی استفاده کنید . میتوانید لوازم دکوراتیو را به صورت متقارن و یا حتی نامقارن بچینید که این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد .





 

میتوانید از اشیا با ارتفاع های مختلف نیز استفاده کنید مانند استفاده از چند شمعدان با اندازه های متفاوت .  باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که دکوراسیون شومینه نباید شلوغ باشد . پس حتی الامکان سعی کنید برای دیزاین آن از لوازم دکوراتیو کمتری استفاده کنید .

 

 

 

 

 

برای دیزاین شومینه میتوانید از آینه های دکوراتیو نیز استفاده کنید که بهتر است آینه را بر روی شومینه به دیوار تکیه دهید تا جلوه ی بهتری داشته باشد . باید توجه داشته باشید که انتخاب این آینه با سبک دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشه باشد .

 

 

نورپردازی تاثیر بسیار زیادی در دیزاین شومینه دارد که میتوانید با استفاده از لامپ های ال ای دی و ریسه ها به نورپردازی شومینه بپردازید . ریسه ها را میتوانید لابه لای لوازم دکوراتیو قرار دهید و تا زمانی که شومینه خاموش است این ریسه ها را تا درون شومینه ادامه دهید .

 

 

یکی دیگر از روش های تزیین شومینه استفاده از بشقاب های تزیینی و دکوراتیو میباشد که برای چیمان آنها نیز میتوانید از دیزاین متقارن و یا نامتقارن استفاده کنید .