decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

دکوراسیون نئوکلاسیک چیست؟

سبک نئوکلاسیک در مورد ظرافت و پیچیدگی است. این سبک نسبت به نمایش آشکار ثروتی که عصر روکوکو در اواخر دهه 1700 از خود بیرون می‌داد، ساده‌تر و خاموش‌تر است. خطوط ظریف و مفهوم تجمل نسبت به سلف برجسته‌تر، گیسوی کمتری دارند. معمار انگلیسی رابرت آدام در استفاده از عناصر مختلف معماری غربی و تفسیر این فرهنگ های مختلف به سبکی جدید با معماری رومی و یونانی در خط مقدم الهام بخش بود. در عصر مدرن، فضاهای داخلی نئوکلاسیک به دلیل ظرافت همیشگی خود بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در اینجا مهمترین ویژگی های این سبک و سبک زندگی مرتبط را ارائه می دهیم.

رنگ ها: رنگ ها در سبک نئوکلاسیک معمولا ملایم هستند: کرم، خاکستری، آبی، زرد و سبز. مشکی براق، قرمز، طلایی و نقره ای عمدتا به عنوان تکه های رنگی برای برجسته کردن سبک کلی استفاده می شود. تم گل ملایم و فراگیر ظاهری شیک از کف تا سقف ایجاد می کند.

مبلمان. مبلمان به سبک نئوکلاسیک ساده اما متقارن است. مبلمان چوب تیره رنگ معمولی است و اتاق ها با تزئینات زیبا، کف سنگ و مرمر و فرش های ایرانی تزیین شده اند. پارچه‌ها مجلل هستند اما ظاهری ندارند - ابریشم، پارچه ابریشمی، کتان و مخمل.

لوازم تزئینی. کوزه ها، کوزه ها، ظروف چینی، سفال و مجسمه ها در مبلمان نئوکلاسیک معمولی هستند و بر ظاهری مجلل تأکید دارند. آینه های بزرگ، گل ها، آثار هنری و قالب های تزئینی دیوارها و سقف های نئوکلاسیک را زینت می دهند.

 

زیبایی‌شناسی نئوکلاسیک تجمل و مجلل را با فضایی آرام ترکیب می‌کند تا هاله‌ای زیبا و جذابیت ارائه دهد.

 

دکوراسیون به سبک آرت دکو - ایده های طراحی داخلی برای یک آپارتمان لوکس ایده هایی برای یک محیط به سبک شیروانی طراحی داخلی یک آپارتمان مدرن به سبک شهری دکور با الهام از سبک قدیمی دهه 40 مبلمان به سبک سنتی معمولی دکوراسیون خانه به سبک مدیترانه ای سبک ویکتوریا - دکوراسیون مجلل و مجلل اتاق به سبک شیک کهنه - رنگ های عاشقانه و ظریف مبلمان مدرن با مفهوم زندگی روستایی به سبک توسکانی طراحی به سبک روکوکو - بیشتر یادآور دوران هنر زیبا مبلمان و دکوراسیون هنر نو - ویژگی اصلی آرت نوو هزار و یک شب دکوراسیون مراکشی نصب به سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل - مبلمان و رنگ های دهه 60 طراحی مدرن دکوراسیون داخلی و سبک نفیس استیم پانک دکوراسیون به سبک پاپ آرت - رسا و هنرمندانه سبک التقاطی دکوراسیون نمی تواند به معنای هرج و مرج، اما ترکیبی از سبک طراحی داخلی یک آپارتمان مدرن در شهری سبک 18 ایده برای خانه مدرن با حیاط به سبک اسپانیایی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد