decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

خرید میز تلویزیون زیبا

تصادفی نیست که وقتی شب ها در برنامه های تلویزیونی به طور خاص وسوسه انگیز به نظر می رسند. چه کسی دوست ندارد در یک شب سرد تاریک با یک فنجان و یک جعبه گیره حلقه بزند؟ در حالی که چشمان ما به صفحه تخت خیره شده است، ممکن است بخواهیم اطراف آن را که  میز تلویزیون باشد نیز در نظر بگیریم.

با انبوهی از مبلمان طراحی شده در پیشنهاد، یافتن واحد رسانه ای مناسب برای تلویزیون شما فقط به زیبایی شناسی نمی رسد. شما باید حداکثر ظرفیت وزن پایه تلویزیون جدید و همچنین عرض، عمق و ارتفاع آن را در نظر بگیرید.

به علاوه، شما می خواهید به نسبت ها فکر کنید. تلویزیون بزرگی که دستگاهی را که روی آن می‌نشیند غرق می‌کند، هرگز ظاهر خوبی ندارد، و نمی‌خواهید خطر واژگونی آن را به خطر بیندازید. و خط چشم: در نظر بگیرید که از کجا تماشا می‌کنید (معروف به دنج‌ترین نقطه روی مبل) – در نهایت، احتمالاً ساعت‌ها آنجا خواهید بود.

اگر به دنبال راه حلی برای صرفه جویی در فضا هستید، به یک واحد نصب شده روی دیوار فکر کنید که بر فضای مربع اتاق نشیمن شما تحمیل نمی شود، یا حتی یک پایه تلویزیون که به عنوان یک قفسه بندی بزرگ با فضای ذخیره سازی اضافی زیاد است.

چطور تست کردیم
ما طیف وسیعی از واحدهای رسانه ای شیک را امتحان کردیم و هر کدام را بر اساس فرم و عملکرد آزمایش کردیم. ما به دنبال کاردستی باکیفیت، ظرفیت ذخیره سازی، برتری در طراحی، افزایش کیفیت محصولات خودمونتاژ و مقرون به صرفه بودن بودیم.

بیشتر بخوانید:

10 بهترین مبل تختخواب شو که برای مهمانان شبانه مناسب هستند
9 بهترین مبل برای ارتقاء شیک اتاق نشیمن شما
مقوی برای شب های بی قرار؟ ما با پتوی وزن دار ملا راحت شدیم
بهترین تلویزیون های 4K برای تجربه تماشای سوزن تیز
این واحد رسانه ای چوبی کم رنگ از Made ترکیبی از طراحی شیک و مدرن با تلفیقی از شیک بوهو است. بدنه از چوب مهندسی شده ساخته شده است اما تاثیر بسیار خوبی از بلوط با رنگ متوسط گرم با دانه ای طبیعی ایجاد می کند که بافت بصری دلپذیری به قطعه می دهد. "بلوط" در دو در کشویی با چوب خیزران طبیعی روبرو شده است، در حالی که پایه های کاملا گرد مانند میله ها طعم معاصر را ارائه می دهند. ما عاشق نحوه سر خوردن درها از این طرف به طرف دیگر برای نشان دادن فضای ذخیره سازی مفید بودیم، در حالی که کابل ها را می توان به خوبی از طریق سوراخ های سخاوتمندانه در پشت جمع کرد. این یکی در بسته بندی تخت عرضه می شود، اما کنار هم قرار دادن آن ساده است و ما فکر می کردیم که بسیار گران تر از آنچه هست به نظر می رسد و احساس می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد