decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

دکوراسیون متفاوت شومینه

 

 

یکی از عناصری که میتواند در دکوراسیون منزل نقش داشته باشد شومینه است .علاوه بر اینکه یک وسیله گرمایشی محسوب میشود میتوان به تزیین آن نیز پرداخت . در این مقاله به نحوه دیزاین شومینه پرداخته ایم .

 

برای طراحی دکوراسیون منزل میتوانید یک نقطه کانونی در نظر بگیرید . این نقطه کانونی میتواند شومینه باشد که مبلمان و میز جلو مبلی را روبروی آن بچینید . پس از انتخاب شومینه به عنوان نقطه کانونی میتوانید به دیزاین آن بپردازید . برای دیزاین شومینه میتوانید از لوازم دکوراتیو مانند شمعدان ، شمع های تزیینی  ، گلدان با گل های طبیعی  و یا مصنوعی ، کتاب های قدیمی و یا حتی عکس های خانوادگی استفاده کنید . میتوانید لوازم دکوراتیو را به صورت متقارن و یا حتی نامقارن بچینید که این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد .





 

میتوانید از اشیا با ارتفاع های مختلف نیز استفاده کنید مانند استفاده از چند شمعدان با اندازه های متفاوت .  باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که دکوراسیون شومینه نباید شلوغ باشد . پس حتی الامکان سعی کنید برای دیزاین آن از لوازم دکوراتیو کمتری استفاده کنید .

 

 

 

 

 

برای دیزاین شومینه میتوانید از آینه های دکوراتیو نیز استفاده کنید که بهتر است آینه را بر روی شومینه به دیوار تکیه دهید تا جلوه ی بهتری داشته باشد . باید توجه داشته باشید که انتخاب این آینه با سبک دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشه باشد .

 

 

نورپردازی تاثیر بسیار زیادی در دیزاین شومینه دارد که میتوانید با استفاده از لامپ های ال ای دی و ریسه ها به نورپردازی شومینه بپردازید . ریسه ها را میتوانید لابه لای لوازم دکوراتیو قرار دهید و تا زمانی که شومینه خاموش است این ریسه ها را تا درون شومینه ادامه دهید .

 

 

یکی دیگر از روش های تزیین شومینه استفاده از بشقاب های تزیینی و دکوراتیو میباشد که برای چیمان آنها نیز میتوانید از دیزاین متقارن و یا نامتقارن استفاده کنید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد