decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

مبلمان جدید دکوراسیون روستیک

وقتی صحبت از سبک های میز جلو مبلی  داخلی پیشرو امروزی می شود، طراحی خانه های مزرعه مورد علاقه طرفداران است – و به نظر نمی رسد به این زودی ها از بین برود. چیزی که از طریق افرادی مانند محبوب شد تا به امروز در فیدهای اینستاگرام ما وجود دارد.

در حالی که ممکن است با اصول سبک خانه های مزرعه آشنا باشید، تعیین اینکه دقیقاً چگونه ظاهر را به خانه خود وارد کنید ممکن است کمی میز جلو مبلی مدرن  دشوار یا طاقت فرسا باشد - به خصوص اگر به دنبال انجام تعمیرات اساسی در طراحی یا خرید تمام  مبلمان جدید  نیستید. . با این حال، خبر عالی این است که ترکیب عناصر این زیبایی شناسی در فضای خود در دوزهای کمتر بسیار آسان است. بنابراین نیازی نیست که کل اتاق نشیمن خود را از هم بپاشید و از صفر شروع کنید تا فقط با این روند حرکت کنید - قول می دهیم! و همه ما تا به حال می دانیم که میز جلو مبلی جدید  برای لذت بردن از این زیبایی شناسی، نیازی به زندگی در یک خانه مزرعه واقعی - یا حتی خارج از کشور نیست. حتی آپارتمان‌های مدرن شهری نیز می‌توانند به راحتی عناصر خانه‌های  روستیک مبل  مدرن  عزیز را در خود بگنجانند و همچنان منسجم و هدفمند به نظر می‌رسند، بنابراین اجازه ندهید سبک خانه‌تان شما را از لذت بردن از این دسته از دکوراسیون سرگرم‌کننده باز دارد.


اکنون که به برخی از اصول اولیه پرداختیم، اینجا هستیم تا به شما در شروع کار کمک کنیم. از آنجایی که دکوراسیون خانه های مزرعه در حال میز جلو مبلی جدید  حاضر بسیار محبوب است، محدود کردن فضاهای مورد علاقه ما می تواند دشوار باشد، اما ما 50 اتاق شگفت انگیز را گردآوری کرده ایم و نکات مربوطه را در مورد چگونگی افزودن طعم خانه های مزرعه به فضای خود گردآوری کرده ایم. برخی از آن‌ها به سادگی نمایش فضای سبز هستند، در حالی که توصیه‌های دیگر اگر تصمیم به انجام نوسازی داشته باشید، مفید میز جلو مبلی مدرن خواهند بود. اما بسیاری از نکات ممکن است در طول یک تعطیلات آخر هفته اجرا شوند، و همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند. پس برای چی منتظری؟ ادامه مطلب را بخوانید و برای طراحی خانه رویایی خود به سبک خانه های روستیک آماده شوید.


فضاهای سبک خانه‌های روستیک دنج و دلپذیر هستند، و نگه‌داشتن میز جلو مبلی  اقلام موردعلاقه در نمایش به حس جمع‌آوری‌شده‌ای می‌افزاید که کلید این زیبایی‌شناسی است، همانطور که در فضای طراح آنتوانت آرینگتون نمونه‌ای از آن است.


بچه‌های کوچک از دراز کشیدن روی آن در مهد کودک یا اتاق بازی لذت می‌برند، و بزرگسالان از فرشی از میز جلو مبلی جدید در کنار تخت لذت می‌برند، که باعث می‌شود هنگام بیدار شدن در صبح‌های سرد، پاها زیبا و دنج باشند. یا مانند بسازید و یک پرتاب از پوست گوسفند روی نیمکت قرار دهید.


وقتی نوبت به انتخاب مبلمان اولیه می رسد، اگر به دنبال دستیابی به ظاهر خانه های مزرعه هستید، به موارد خنثی پایبند میز جلو مبلی جدید باشید. سپس، به راحتی می توانید رنگ هایی را به شکل بالش، گل، و سایر قطعات کوچک برجسته اضافه کنید. بروک اینستاگرامر به ما نشان می دهد که چگونه این کار در فضای زندگی آرام او انجام می شود.

دکوراسیون نئوکلاسیک چیست؟

سبک نئوکلاسیک در مورد ظرافت و پیچیدگی است. این سبک نسبت به نمایش آشکار ثروتی که عصر روکوکو در اواخر دهه 1700 از خود بیرون می‌داد، ساده‌تر و خاموش‌تر است. خطوط ظریف و مفهوم تجمل نسبت به سلف برجسته‌تر، گیسوی کمتری دارند. معمار انگلیسی رابرت آدام در استفاده از عناصر مختلف معماری غربی و تفسیر این فرهنگ های مختلف به سبکی جدید با معماری رومی و یونانی در خط مقدم الهام بخش بود. در عصر مدرن، فضاهای داخلی نئوکلاسیک به دلیل ظرافت همیشگی خود بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در اینجا مهمترین ویژگی های این سبک و سبک زندگی مرتبط را ارائه می دهیم.

رنگ ها: رنگ ها در سبک نئوکلاسیک معمولا ملایم هستند: کرم، خاکستری، آبی، زرد و سبز. مشکی براق، قرمز، طلایی و نقره ای عمدتا به عنوان تکه های رنگی برای برجسته کردن سبک کلی استفاده می شود. تم گل ملایم و فراگیر ظاهری شیک از کف تا سقف ایجاد می کند.

مبلمان. مبلمان به سبک نئوکلاسیک ساده اما متقارن است. مبلمان چوب تیره رنگ معمولی است و اتاق ها با تزئینات زیبا، کف سنگ و مرمر و فرش های ایرانی تزیین شده اند. پارچه‌ها مجلل هستند اما ظاهری ندارند - ابریشم، پارچه ابریشمی، کتان و مخمل.

لوازم تزئینی. کوزه ها، کوزه ها، ظروف چینی، سفال و مجسمه ها در مبلمان نئوکلاسیک معمولی هستند و بر ظاهری مجلل تأکید دارند. آینه های بزرگ، گل ها، آثار هنری و قالب های تزئینی دیوارها و سقف های نئوکلاسیک را زینت می دهند.

 

زیبایی‌شناسی نئوکلاسیک تجمل و مجلل را با فضایی آرام ترکیب می‌کند تا هاله‌ای زیبا و جذابیت ارائه دهد.

 

دکوراسیون به سبک آرت دکو - ایده های طراحی داخلی برای یک آپارتمان لوکس ایده هایی برای یک محیط به سبک شیروانی طراحی داخلی یک آپارتمان مدرن به سبک شهری دکور با الهام از سبک قدیمی دهه 40 مبلمان به سبک سنتی معمولی دکوراسیون خانه به سبک مدیترانه ای سبک ویکتوریا - دکوراسیون مجلل و مجلل اتاق به سبک شیک کهنه - رنگ های عاشقانه و ظریف مبلمان مدرن با مفهوم زندگی روستایی به سبک توسکانی طراحی به سبک روکوکو - بیشتر یادآور دوران هنر زیبا مبلمان و دکوراسیون هنر نو - ویژگی اصلی آرت نوو هزار و یک شب دکوراسیون مراکشی نصب به سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل - مبلمان و رنگ های دهه 60 طراحی مدرن دکوراسیون داخلی و سبک نفیس استیم پانک دکوراسیون به سبک پاپ آرت - رسا و هنرمندانه سبک التقاطی دکوراسیون نمی تواند به معنای هرج و مرج، اما ترکیبی از سبک طراحی داخلی یک آپارتمان مدرن در شهری سبک 18 ایده برای خانه مدرن با حیاط به سبک اسپانیایی