decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

چند ایده جالب و خلاقانه برای چیدمان تابلو روی دیوار

 

قطعا تمام افرد به دنبال این هستند تا جلوه ای زیبا به منزل خود ببخشند . پس از انتخاب لوازم دکوراتیو منزل از جمله انتخاب مبلمان و خرید میز جلو مبلی نوبت به انتخاب ، خرید و چیدمان تابلوها روی دیوار میباشد . دیوارها عنصری بسیار مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل میباشند . سبک چیدمان تابلوها بر روی دیوار بسیار حائز اهمیت است . با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا نکاتی را در رابطه با چیدمان تابلو را بیان کنیم .

 

چیدمان تابلو

اولین گامی که برای چیدمان تابلو باید بردارید ، اندازه گیری دیوارها برای نصب مناسب ترین تابلوها میباشد . دیوارها را به صورت دقیق اندازه بگیرید تا بدانید از چه الگو و شیوه ای برای چیدمان استفاده کنید .

 

چیدمان شبکه ای

این روش را زمانی میتوانید پیاده سازی کنید که تعداد تابوها زیاد باشد . در این سبک چیدمان تابلو ، نظم و تقارن بسیار مهم است . باید طوری تابلوها را کنار هم بچینید که ستون ها و ردیف ها منظم باشند . از این سبک چیدمان هم میتوانید برروی دیوارهای بزرگ استفده کنید و هم دیوارهای کوچک ، حتی میتوانید تعداد تابلوها را در هر بار تغییر دکوراسیون کم یا زیاد کنید .

 

چیدمان خطی

روش چیدمان خطی بسیار پرطرفدار میباشد .در این سبک از چیدمان تمام تابلوها در یک خط قرار میگیرند و نظم و تقارن اهمیت بالایی دارد . اگر دیوار خانه شما بزرگ است میتوانید تابلوها را به صورت افقی نصب کنید و یا حتی اگر دیوار کوچک است میتوانید تابلوها را به صورت عمودی نصب کنید .

 

سبک خوشه ای

در این سبک از چیدمان میتوانید تابلوها را به هر شکلی که دوست دارید بر روی دیوار نصب کنید . معمولا این سبک از چیدمان دارای نظم خاصی است و تابلوها منظم نصب میشوند اما تقارن اهمیت چندانی ندارد .

 

سبک پلکانی

این سبک از چیدمان معمولا برای راهرو و راه پله ها به کار میرود و مطابق با شکل راهرو تابلوها نیز به صورت پلکانی چیده میشوند . این سبک از چیدمان نیز معمولا از نظم خاصی پیروی میکند . برای راه پله ها میتوانید از عکس های خانوادگی نیز استفاده کنید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد