decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

نکات انتخاب میز تلویزیون مناسب

ارتفاع دید راحت را انتخاب کنید

چرخاندن گردن در زوایای نامناسب برای ساعت ها دستور العملی برای ناراحتی است، بنابراین پایه تلویزیون شما باید صفحه نمایش را در سطح چشم قرار دهد. ارتفاع توصیه شده تلویزیون حدود 42 اینچ است، اما بهترین موقعیت به ارتفاع مبل یا صندلی شما بستگی دارد. برای تنظیم سفارشی، سطح چشم خود را هنگام نشستن اندازه بگیرید، مطمئن شوید که ناحیه مرکزی تلویزیون از خط دید شما فاصله زیادی ندارد. برای تنظیم سطح نمایشگر در صورت نیاز، یک میز تلویزیون مدرن  با پایه بخرید.

اندازه و عرض تلویزیون را مطابقت دهید

اگر مصمم هستید که یک تلویزیون 40 یا 50 اینچی را برای تماشای تئاتر با کیفیت به خانه ببرید، به این فکر کنید که چقدر فضای دیوار یا کف را باید برای یک مدل فوق عریض کنار بگذارید. وقتی فضا اجازه می دهد، به دنبال کنسول های تلویزیونی باشید که پهن تر از صفحه نمایش شما هستند تا از آویزان های غیر ضروری جلوگیری کنید، به خصوص اگر تلویزیون شما در وسط اتاق قرار گرفته باشد. اگرچه یک تلویزیون صفحه تخت معمولاً پایه ای برای توزیع یکنواخت وزن دارد، اما اگر پایه تلویزیون خیلی کوچک باشد، خطر ضربه خوردن یا پایین آمدن صفحه نمایش خود را دارید. همچنین باید مطمئن شوید که پایه دارای ظرفیت وزنی کافی برای پشتیبانی از تلویزیون صفحه تخت شما است.

تکمیل چیدمان اتاق

کار با یک اتاق کوچک یا نامنظم به این معنی نیست که باید تلویزیون رویاهای خود را قربانی کنید. هنگامی که فضای موجود برای تلویزیون شما به راحتی با صندلی شما همخوانی ندارد، یک پایه چرخان تلویزیون انتخاب کنید تا زاویه دید مطلوب خود را پیدا کنید. یک پایه تلویزیون گوشه ای به شما امکان می دهد یک صفحه نمایش بزرگ را در یک مکان جمع و جور قرار دهید، در حالی که یک پایه تلویزیونی که روی دیوار نصب می شود، فضای جلوی صندلی شما را برای حرکت راحت تر یا سرگرمی آزاد می کند. حتی اگر تلویزیون را مستقل از پایه نصب کنید، کنسول دیواری برای افزودن ظرفیت ذخیره سازی به اتاق مفید است.

یک سبک را انتخاب کنید

پایه های تلویزیون در طیف گسترده ای از عناصر تزئینی موجود است، از قفسه بندی پلکانی گرفته تا پایه های گرد گرفته تا اشکال نامتقارن. اختلاط سبک ها منجر به دکوراسیون بهم ریخته می شود، بنابراین از کنسول های تلویزیونی استفاده کنید که به خوبی با زیبایی فعلی شما ترکیب می شوند. خطوط هندسی ساده و قفسه های باز، حس مینیمالیستی یک فضای معاصر را به تصویر می کشد. رنگ های خنثی کم رنگ، سفید یا خاکستری روشن را انتخاب کنید تا اتاق روشن تر و جادارتر به نظر برسد. جامدات تیره و خطوط تمیز در میان دکورهای انتقالی در خانه وجود دارد، در حالی که چوب‌های رنگارنگ، قاب‌های ضخیم‌تر و جزئیات تزئینی ظرافت بسیاری از اتاق‌های سنتی را تکمیل می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد