decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

میز تلویزیون مدرن

پایه یاهی تک به سبک صنعتی کم حاشیه و همه کاره است. می توانید تلویزیون خود را روی آن بنشینید یا از  میز تلویزیون مدرن  به عنوان نیمکت، میز قهوه یا قفسه کتاب استفاده کنید. مونتاژ قاب فلزی با جزئیات X نسبتاً ساده است. سطوح چوبی قدیمی، ظاهری گرم و شخصی‌شده را به شما می‌دهند. قفسه های بلند و باز 8 و 9 اینچی هستند. به اندازه ای بلند است که به راحتی بیشتر اجزا را جا می دهد.


چندین جزئیات کوچک وجود دارد که کیفیت بیشتری را به پایه تلویزیون نروژ می بخشد. درب شیک دستگیره ندارد. در عوض، فشار دادن درب باعث باز شدن آن می شود. تمامی قفسه ها قابل تنظیم هستند. طراحی دو رنگ شامل یک روکش چوبی قدیمی برای اکثر قسمت های کابینت، با در و پایه های مشکی مات است. کابینت برای تلویزیون های کوچکتر و فضاهای کوچکتر بهترین است. عرض آن کمتر از چهار فوت است تا در اتاق‌هایی که فضا به چالش کشیده می‌شوند، قرار بگیرد. علاوه بر این، پایه‌های چرخان کابینت را از زمین بلند می‌کند که فضای کوچک‌تری را باز می‌کند و به جای اینکه به شدت منطقه تلویزیون شما را در اتاق گیر کند، جریان ایجاد می‌کند.


گوشه ها معمولاً نقاطی هستند که در خانه نادیده گرفته می شوند و در نهایت گرد و غبار را جمع می کنند. اگر فضای محدودی دارید، قرار دادن تلویزیون در گوشه ای می تواند راه حل خوبی باشد. پایه تلویزیون گوشه ای Unikito با استفاده از فضای هدر رفته بهترین استفاده را از گوشه اتاق می کند. قاب فلزی آن به اندازه‌ای سبک است که می‌تواند حرکت کند، اما به اندازه‌ای محکم است که می‌تواند تلویزیونی به بزرگی 60 را نگه دارد". پورت های USB و چهار پریز برق، بنابراین برای دسترسی به برق، نگران دسترسی به پشت گوشه نباشید.


https://telegra.ph/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-04-04

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد