decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

انتخاب میز تلویزیون

پایه تلویزیون چه اندازه ای نیاز دارم؟
هنگام انتخاب بهترین میز تلویزیون ، حتما به مشخصات مدل تلویزیون خود مراجعه کنید. تلویزیون 60 اینچی به اندازه صفحه نمایش اشاره دارد که به صورت مورب اندازه گیری می شود. ابعاد واقعی تلویزیون معمولاً کوچکتر از اندازه صفحه نمایش است.

بهترین پایه تلویزیون چیست؟
بهترین پایه تلویزیون، پایه تلویزیون مدرن مزرعه مدرن BELLEZE Norelle است که به دلیل طراحی خانه مزرعه مدرن، کیفیت ساخت قوی و فضای ذخیره سازی آن است.

تفاوت بین پایه تلویزیون و یک مرکز سرگرمی چیست؟
پایه تلویزیون معمولاً یک کابینت ساده و کم ارتفاع برای نشستن تلویزیون شماست. یک مرکز سرگرمی تلویزیونی معمولاً ظاهری شبیه یک کمد دیواری بلند و توکار دارد و شامل قفسه‌بندی و انباری اضافی است که تلویزیون به‌عنوان قطعه مرکزی واحد است.

بهترین ارتفاع برای پایه تلویزیون چیست؟
اکثر پایه های تلویزیون پایین تر از یک کابینت متوسط ​​هستند. آنها برای تلویزیون طراحی شده اند تا در ارتفاعی قرار بگیرند که بتوانید از تماشای آن از سطح چشم لذت ببرید. برای اکثر اتاق‌ها، یک پایه تلویزیون در فاصله تقریباً 24 اینچی از سطح زمین، محدوده دیدی بین 36 اینچ تا 48 اینچ در ارتفاع را فراهم می‌کند و مرکز صفحه نمایش در حدود 40 اینچ تا 42 اینچ است.

آیا جایگزین هایی وجود دارد که ارزش بررسی را دارند؟
اگر به طور کامل روی پایه تلویزیون فروخته نمی شوید، ممکن است چند گزینه جایگزین داشته باشید. شما می‌توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید، اگرچه اکثر افرادی که در جستجوی پایه تلویزیون هستند تصمیم گرفتند از نصب تلویزیون به دیوار برای اهداف عملی یا طراحی خودداری کنند. می توانید با مبلمانی که تلویزیون را یکپارچه می کند استفاده کنید. هنگامی که نمی خواهید تلویزیون نقطه کانونی اتاق باشد، بسیاری می توانند تلویزیون را پشت درهای بسته پنهان کنند تا ظاهری تمیزتر و مینیمالیستی داشته باشند. جایگزین های پایه تلویزیون عبارتند از:

کابینت های تلویزیون
کابینت ذخیره سازی Sauder Harbor View: قفسه ها قابل تنظیم هستند تا بتوانید محل قرارگیری تلویزیون خود را انتخاب کنید

Prepac Salt Spring Armoire: فضای ذخیره سازی شیک روستایی برای تلویزیون و قطعات شما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد