decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

نکاتی کلیدی در قرار دادن کمد برای اتاق کودک

انتخاب اسباب و وسایل بازی نه‌تنها برای کودک بلکه برای والدین و سایر افرادی که می‌خواهند چنین وسایلی را خریداری کنند، جذاب بوده و حس خوبی را به آنها القا می‌کند. اما اینکه چیدمان این ادوات سرگرم‌کننده در خانه چگونه باشد تا شاخص‌هایی مانند زیبایی، جذابیت و مهم‌تر از آن ایمنی کودک را تامین کند، خود موضوع دیگری است؛ روایتی جذاب که می‌تواند انرژی و نشاط فرزند شما را هنگام بازی و حضور در اتاق یا فضای مربوط به وی چند برابر کند.

در چه شرایطی کمد اتاق کودک را بگذاریم ؟

اتاق کودک یک رکن اساسی در چیدمان وسایل دارد و آن هم احتیاط برای انتخاب لوازم اتاق کودک و احتیاط برای جا گذاری آن است ، زیرا باید دقت کرد تا وسیله مورد نظر به کودک آسیب نرساند و یا برای بدست آوردنش توسط کودک شرایط خطرناکی فراهم نشود . بعنوان مثال باید ویترین یا لباسی برای کودک در نظر گرفته شود تا هنگام برداشتن اسباب بازی خود باعث برهم خوردن تعادل آن نشود و یا ابعاد آن برای کودک بقدری بزرگ نباشد که برای برداشتن اسباب بازی  یا لباس و ..کودک دچار ضعف برای باز کردن و یا ارتفاع برای دستر سی باشد .

نکات چیدمان اسباب بازی 

بایددر نظر گرفت که کودک شما اولویت هایش برای بازی کدام وسایل بازی است .کدام اسباب بازی ها دوست همیشگی او در بازیهایش است تا این اسباب بازی ها را دم دست او بگذراید . به مراتب اگر اسباب بازی هایی دارد که زیاد طرفدار آن نیست آنها را در نقاطی بزارید که جای کمتری بگیرد . نکات زیادی برای چیدمان اتاق کودک به خاطر شرایط خاص سنس یکودک است . مثال دیگر اسباب بازی هایی که احتیاج به حضور یک بزرگتر  برای استفاده دارد بهتر است طبقات فوقانی قرار بگیرد تا کودک مجبور شود از حضور شما استفاده کند .  

چیدمان وسایل بازی در ویترین اتاق کودک

دقت به سایز و سنگینی و نیاز کودک در اولویت اول محل ها قرار گیری اسباب بازی هاست . اگر اسباب بازی دارای طناب یا رشته مثل طناب باشد باید دور از دسترس کودک باشد تا خود را به اشتباه در بازی خفه نکند . در وقع باید گفت ترتیب چیدمان نیاز به دقت به سن و رفتار کوک هم دارد شاید یک اسباب بازی در شرایط سنی خاص  برای یک کودک مناسب نباشد تا به تنهایی بازی کند و نیاز به حضور بزرگتر داشته باشد . حتی در چیدمان میتوان به همنشینی رنگ ها کنار هم دقت کرد مثلا یک قفسه مخصوص رنگ زرد و قفسه بعدی نارنجی ها و.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد