decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

بهترین چیدمان دکوراسیون پذیرایی با میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون امروزه یکی از اصلی ترین نیاز های هر خانه ای شده استچج. بطور کلی انواع میز تلویزیون را از نظر جنس مواد و سبک ساخته شده به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که می توان به نوع چوبی، شیشه ای ، ام دی اف ای و فلزی و از نظر سبک و ظاهر به مدرن و کلاسیک ... طبقه بندی می کنند. میز تلویزیون های مدرن امروزه طرفداران زیادی دارند. آن ها شیک و ساده بوده و قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون را دارند. اگر شما فضای محدودی دارید ، می توانید از میز تلویزیون دیواری که بر روی دیوار نصب می شوند استفاده کنید. با توجه به میزان فضای موجود، سبک معماری داخلی و سلیقه مشتریان امکان طراحی و تولید انواع نمونه ها وجود دارد.

نمونه های میز تلویزیون دیواری شیک و مدرن بوده و می توان حداکثر استفاده از دیوار و فضاهای غیر قابل استفاده را داشت. در این مدل ها امکان نصب تلویزیون بر روی ارتفاع بلند وجود دارد. همچنین می توان انواع شلف دیواری ، کشو و کمد را در اطراف آن تعبیه نمود. میز تلویزیون های زمینی زیبا و انعطاف پذیر هستند. معمولا این میزها دو تکه بوده و می توان ابعاد آن را در موقعیت های مختلف تغییر داد و کوچک و بزرگ کرد. نقش و نگارهای متعدد بر روی میز و قابلیت انتخاب انواع پایه و طرح متناسب با فضا از ویژگی های این نوع میزها است.

میز تلویزیون جدید

نکته مهم در خرید میز تلویزیون جدید فضای مد نظر برای تلویزیون است. میز تلویزیون های دیواری بدلیل این که بر روی دیوار نصب می شوند لذا قابلیت جابجایی به دفعات و بطور دلخواه را ندارند. این مورد در میز تلویزیون های زمینی با محدودیت مواجه نیست. شما می توانید در هر زمان دکوراسیون پذیرایی را عوض کرده و ابعاد میز را تغییر دهید. این میزها قابلیت جابجایی آسانی دارند و می توان در نقاط مختلف منزل آن ها را جانمایی کرد.

میز تلویزیون پازلی

امروزه میزهای تلویزیون در انواع طرح های مدرن و متفاوتی تولید می شود . میز تلویزیون پازلی این قابلیت را دارد که با تغییر محل قرارگیری اجزای آن طرح های جدید و متنوع را ایجاد کند . برای مثال می توان با افزایش فاصله بین اجزا و اندازه ، میز تلویزیون را بزرگتر یا کوچکترنمود.

این میزها معمولا از چوب ام دی اف ساخته می شوند و طرح های متنوعی دارند و از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که با کنار هم قرار دادن این قطعات می توان میزتلویزیون دلخواهتان را داشته باشید.

قفسه ای جلو باز

میزتلویزیون های قفسه ای، طبقاتی یا جلو باز ، دارای طبقات و قفسه هایی بدون درب می باشند که می توانید در آنها لوازم ریز دکوری و لوازم جانبی و متعلقات تلویزیون مانند دستگاه های پخش کننده، بلندگوها و… را جای دهید.

دیوار سرگرمی

این نوع از میزتلویزیون ها که فضای یک دیوار را در بر می گیرند، تقریبا دایمی هستند و امکان تغییر این نوع از میزتلویزیون ها وجود ندارد . در این میز تلویزیون ها ، تلویزیون در قسمت میانی این میز قرار می گیرد و می توان وسایل دکوری فراوانی در اطراف آن قرار داد که باعث جذابیتش می شود. استفاده از مرکزیت قرار دادن محل نصب تلویزیون در این میز باعث می شود بخش بزرگی از توجهات به سمت آن کشیده شود.

مدل کنسولی

یکی از کابردی ترین و پر فروش ترین مدل های میز تلویزیون که با هر نوع چیدمان پذیرایی و دکوراسیونی سازگار است ، میز تلویزیون های کنسولی هستند . این نوع از میز تلویزیون ها دارای کشوهایی در قسمت جلویی هستند که می توانید لوازم اضافی یا متعلقات مربوط به تلویزیون خود را قرار دهید تا از دید دیگران خارج شود . وجود این درب ها یا کشوها در بخش جلوی این میز باعث می شود میزان علاقه مندی به آن افزایش یابد.

میز تلویزیون طرح کابینتی

مدل کابینتی یکی دیگر از انواع میزتلویزیون ها است که نمای کابینتی دارد و دارای تعداد زیادی جایگاه های با درب و بدون درب می باشد. در این مدل ، اطراف تلویزیون به وسیله بدنه میز پوشش داده شده و می توان در داخل جایگاه های آن انواع لوازم را قرار داد.

این نوع از میزتلویزیون ها که کمدهای کابینتی در قسمت پایین میز و پنجره های متعدد و در سایزبندی متنوع حول تلویزیون دارند توجه ها را به خود جلب می کنند و طرفداران زیادی دارند.

میز تلویزیون سلطنتی

این مدل که یادآور میزتلویزیون های قدیمی و نوستالوژیک است ، به سبک کابینتی شباهت دارد و دارای دو درب در قسمت جلو با طرح های زیبا روی درب ها می باشد که به آن جنبه سلطنتی می بخشد و در حال بسته بودن جلوی تلویزیون قرار می گیرد ونمایی زیبا و لوکس را ارائه می دهد . برای انتخاب این نوع میز باید به دکوراسیون خانه توجه نمایید.

 نکاتی که باید به آن توجه نمایید :

  • به جنس پایه های میز تلویزیون دقت کنید تا استحکام لازم جهت تحمل وزن تلویزیون را داشته باشد.
  • قبل از خرید دقت کنید که میز انتخابی شما برای همه وسایلی کعه می خواهید در آن جا دهید ، فضایی مناسب و مخصوص داشته باشد.
  • ام دی اف جایگزین خوبی برای چوب است که نه تنها وزن کمتری دارد بلکه قیمت کمتری نسبت به نوع چوبی دارد.
  • میز انتخابی شما می بایست متناسب با سایز و مدل تلویزیونتان باشد.
  • می توانید یک میز جلو مبلی بین مبل راحتی و میز تلویزیون قرار دهید تا هم از نظر کاربردی و هم از نظر زیبایی به شما کمک کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد