decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

آشنایی با ویژگی های فانتزی و جذاب دکوراسیون به سبک انگلیش هوم

انگلیش هوم یکی از آن سبکهای دوست داشتنی است که شما را به دنیای آرام و لطیف خود می برد. رنگها و طرح ها در این سبک، ملایم و آرامش بخش هستند. نقش های گلدار خیلی کاربرد دارند و تقریبا هر چیزی که استفاده می کنید، چنین زمینه ای خواهد داشت. سبک انگلیش هوم می تواند برای کسانی که دکوراسیون را به شکل لطیف و رویایی ترجیح می دهند، خیلی مناسب باشد.
پیش از آن که با چگونگی اجرای این سبک آشنایی پیدا کنید، خوب است بدانید که پالت رنگ مورد استفاده در این سبک، عموما ترکیبی از سفید، شیری، صورتی، گلبهی، آبی آسمانی و کرم می باشد. شما می توانید بسته به علاقه خود، دو یا سه رنگ را برای دکوراسیون داخلی به کار بگیرید. مرحله بعد، اجرای طرحها و ست کردن آن هاست که بحث گسترده تری دارد.

پرده ها در دکوراسیون به سبک انگلیش هوم

مسلما زمانی که برای پیاده سازی سبک انگلیش هوم در دکوراسیون داخلی اقدام می کنید، باید روی پرده ها حساب باز کنید. پرده ها می توانند یک عنصر قوی در دکوراسیون داخلی باشند و شما را به سمت نتیجه دلخواه ببرند. پرده های گلدار، یک انتخاب فوق العاده خواهند بود. فضایی که به سبک انگلیش هوم دکوراسیون شده باشد، بدون شک یک پرده گلدار می طلبد. شما می توانید قسمتهایی از پارچه مورد استفاده برای سفارش و زمانی که قرار است سبک انگلیش هوم را در کاربری مسکونی پیاده کنید، باید یک ست زیبا از مبل های گلدار داشته باشید. این زمینه را می توانید برای مبل راحتی ، مبل های استیل ، میز جلو مبلی و حتی صندلی های ناهارخوری به اجرا درآورید. البته می توانید، با کاربرد مبلمان های مختلف و بهره گیری از روکش گلدار به زمینه ی این سبک پاسخ مناسبی دهید. در ضمن، عملکرد مناسب تر اینگونه می باشد که بتوانید پارچه رومبلی را با پرده تان ست کنید.


زمینه دکوراسیون انگلیش هوم را می توان با چند ایده کوچک در ست ناهارخوری نیز اجرا نمود. اگر دوست داشته باشید حس لطیف این سبک را در هنگام غذا خوردن هم احساس کنید، می توانید سفره و روکش صندلی های ناهارخوری تان را گلدار در نظر بگیرید. نیاز به گفتن نیست که هر چقدر این زمینه را گسترش دهید، نتیجه زیباتر خواهد شد. شما می توانید ظروف و گلدان ها را نیز در زمینه انگلش هوم، با فضای ناهارخوری تان سهیم کنید و یک ست کامل و بی عیب و نقص بسازید.

مسلما در منزلی که همه چیز طبق سبک انگلیش هوم چیده و آراسته شده است، جای یک مبل شزلون با طرح مشابه خالی خواهد بود. شزلونها اگر به خودی خود وارد عمل شوند هم می توانند تاثیر قابل توجهی بر دکوراسیون منزل شما بگذارند. حال تصور کنید که شزلون شما طرحی مشابه دیگر مبلمان داشته باشد و در هماهنگی با آنها انتخاب شود. این ایده می تواند به ایده آل تر شدن دکوراسیون کمک کند. اگر به هر دلیل قادر نیستید سایر مبل ها و وسایل را گلدار در نظر بگیرید، باز هم شزلون می تواند گزینه خوبی باشد.

طراحی آشپزخانه به سبک انگلیش هوم

اجرای زمینه گلدار در محیط آشپزخانه خیلی ساده است. کافی است وقتی به خرید ظروف و لوازم می روید، روی آنهایی دست بگذارید که نقش گل دارند. شما می توانید با یک ست زیبا و کامل از ظروف گلدار، این زمینه را به بهترین شکل اجرا کنید. دستمال های آشپزخانه، سفره ها و سایر لوازمی که می توانند در شکل گیری بهتر این زمینه به شما کمک کنند را نیز در نظر داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر یک نتیجه تمام عیار از دکوراسیون انگلیش هوم می خواهید یا احساس می کنید هنوز جای یک حرکت خالی است، باید به سراغ قالیچه ها بروید. قالیچه ای که شما کف زمین پهن می کنید تا حد زیادی روی ظاهر فضا تاثیر می گذارد و مسلم است که اگر به درستی و طبق زمینه، تعریف شده انتخاب شود، دکوراسیون رویایی شما را تکمیل خواهد کرد. قالیچه های گلدار را می توانید به راحتی پیدا کنید و در ترکیب با دیگر عناصر چیدمان منزل تان به کار بگیرید. یکی از گزینه هایی که نباید به هیچ وجه دست کم گرفته شود، کاغذ دیواری است. برای آنها که می خواهند زمینه انگلیش هوم را بی دردسر و تنها با چند تغییر ساده به منزل بیاورند، انتخاب کاغذ دیواری گلدار می تواند از بهترین گزینه های ممکن باشد. کاغذ دیواری گلدار، تاثیر بصری فوق العاده ای بر دکوراسیون می گذارد و این سبک را تمام و کمال به دکوراسیون شما دیکته خواهد کرد. فقط این را به خاطر داشته باشید که اگر یک فضای شلوغ نمی خواهید، از ترکیب کاغذ دیواری ساده با طرح دار کمک بگیرید.

ویژگی های خانه ای به سبک انگلیش هوم

کوسن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا برای اجرای هر سبکی به کار می آیند و به خوبی قابل تغییر شکل هستند. عوض کردن کوسن ها یا روکش آنها از کم خرج ترین گزینه های موجود است و دقیقا موقعی که نمی خواهید همه چیز را درگیر زمینه مورد نظر کنید و به دنبال یک ایده مناسب هستید، به کارتان خواهند آمد. اگر مبل های شما ساده هستند، کوسن های گلدار می توانند یک انتخاب ایده آل باشند.
به طور خلاصه، ویژگی های سبک انگلیش هوم" را، می توان در شالودهی چند اختصار کوتاه، این چنین بیان نمود:

  • استفاده از رنگ های ملایم با ترکیب بندی چندگانه بر همخوانی افزون تر زمینه با تجهیزات
  • استفاده از نقش گل بر زمینه ی تمامی وسایل داخلی از جمله: پرده ها، رو مبلی ها، و حتی تزئینات چینی
  • همخوانی کلیه روکشها و منسوجات در غالب یک فضا با زمینه یکسان در پالت رنگی متفاوت
  • استفاده از مبلمان های طرح شزلون در کنار شومینه، پنجره یا گوشه ی فضا
  • بهره گیری از قالیچه های طرح ابریشمی گلدار با زمینه ی روشن در پوشش کف
  • بهره گیری از کاغذ دیواری در پوشش سطوح، با تراز رنگی متناسب با مبلمان و تزئینات داخلی و ترکیب سطوح رنگ شده و کاغذ دیواری در فضاهای دسترسی و غیر ملزوم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد