decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

نکاتی مهم و کلیدی در هنگام انتخاب میز تلویزیون متناسب با سالن پذیرایی

امروزه در تمام خانه ها یک تلویزیون وجود دارد پس وجود یک میز تلویزیون نیز بسیار مهم است.  یک میز تلویزیون خوب نه تنها از تلویزیون شما محافظت می کند بلکه فضای ذخیره سازی لوازم جانبی چندرسانه ای شما را نیز فراهم می کند. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد ، یافتن یک میز تلویزیون که به طور یکپارچه با مبلمان اتاق نشیمن شما هماهنگ باشد و تمام ویژگی های کاربردی مورد نیاز شما را ارائه دهد ، می تواند مشکل باشد.

دراین مقاله ما به بررسی نکات و ترفندهای حرفه ای برای کمک به شما در پیدا کردن یک میز تلویزیون مناسب می پردازیم .

چه نوع میز تلویزیونی انتخاب کنیم؟

بسیاری از سبک های مدرن میز تلویزیون دارای طراحی به مانند کنسول هستند. کنسول ها معمولاً دارای پایه هستند و دارای فضای کافی در بالا و قفسه هایی در مرکز هستند. نوعی دیگر از میز تلویزیون ها وجود دارند که برای گیمر ها و تماشای فیلم ساخته شده اند این نوع از میز تلویزیون ها  به طور معمول بزرگتر ازمیز های دیگر هستند ، بعضی از آنها یک دیوار را کاملا می پوشانند. معمولاً تلویزیون در مرکز این میز تلویزیون نصب می شود. در زیر میز  کشو هایی قرار داده می شود و در دو طرف آن قفسه بندی شده است.

با گذشت زمان تکنولوژی های جدیدی به بازار آمد و وزن تلویزیون ها کمتر شد همین سبب شد که نوع دیگری از میز تلویزیون ها بوجود بیایند که جدیدا طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، این نوع از میز تلویزیون های جدید مستقیماً به دیوار نصب می شود. و دیگر پایه ای در آنها وجود ندارد. 

از جمله ویژگی های این نوع از میز تلویزیون مدرن اشغال فضای کمتر است که برای خانه های کوچک و یا آپارتمان هایی با فضای محدود کاملا مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این میز ها طراحی ساده آنهاست . 

میز تلویزیون های کنجی یکی دیگر از انواع میز تلویزیون های موجود در بازار می باشد.یکی از بهترین راه حل ها برای صرفه جویی در فضا برای خانه های کوچک هستند. که دارای طراحی جمع و جور بوده و در گوشه هر اتاق قرار می گیرند از فضای هدر رفته استفاده می کنند.

یک نوع میز تلویزیون جدید دیگری که در بازار موجود است و از آن استقبال خوبی شده است میز تلویزیون تلفیق چوب و فلز می باشد. که مناسب دکوراسیون های  مدرن - اسپرت و صنعتی میباشند.

چه اندازه ای میز تلویزیون انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب اندازه میز تلویزیون خود باید دو اندازه گیری مهم انجام دهید: حداقل عرض و ارتفاع 

اندازه تلویزیون شما به صورت مورب اندازه گیری می شود در حالی که عرض میز تلویزیون شما به صورت افقی اندازه گیری می شود. این بدان معناست که ال سی دی 50 اینچی ممکن است روی میز تلویزیون 50 اینچی مناسب نباشد. یافتن عرض صحیح میز تلویزیون شما فقط مربوط به زیبایی نیست. استفاده از میزی که برای تلویزیون شما بسیار کوچک است بسیار خطرناک است.

تعداد و ابعاد لوازم دیجیتالی و دیگر لوازم جانبی هایی را که میخواهید در کنار تلویزیون از آنها استفاده کنید دقیق بدست آورید. ابعاد تلویزیون خود را از لبه قاب به صورتی افقی اندازه گیری کنید. ابعاد میز تلویزیون را با توجه به سلیقه خود بیشتر از تلویزیون در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنیم که میز تلویزیون شما از هر طرف 4 الی 6 اینچ فاصله داشته باشد. با این حال باید محدودیت های فضضا را در نظر بگیرید.

ارتفاع میز تلویزیون یکی دیگر از ابعادی است که باید اندازه گیری شود وقتی روی مبل نشسته اید ، مرکز تلویزیون باید با چشمان شما در یک راستا باشد. در حالی که نشسته اید از کف تا ارتفاع سطح چشم خود را اندازه بگیرید. سپس ارتفاع تلویزیون را از میز به بالا اندازه بگیرید. نیمی از ارتفاع تلویزیون را از ارتفاع نشسته خود کم کنید تا ارتفاع مناسب پایه تلویزیون خود را پیدا کنید.
این اندازه گیری بسته به فاصله نزدیک یا فاصله شما از تلویزیون می تواند متفاوت باشد. فاصله ایده آل توصیه شده تقریباً دو برابر اندازه صفحه تلویزیون شما است. به عنوان مثال ، اگر تلویزیون 60 اینچی دارید ، بهترین فاصله مشاهده 120 اینچ باشد.

بهترین مواد اولیه برای میز تلویزیون چیست؟

چوب یک گزینه عالی برای افزودن گرما و بافت به اتاق شما است. میز تلویزیون هایی که از چوب ساخته می شوند معمولاً محکم و با دوام هستند و در طیف گسترده ای از پوشش های رنگ آمیزی شده متناسب با زیبایی خانه شما هستند.

اگر به دنبال کیفیت بهتر و طول عمر بیشتر هستید چوب های سخت از جمله بلوط ، ساج ، یا افرا را انتخاب کنید و در خانه های سنتی یا انتقالی از رنگ تیره استفاده کنید و برای یک اتاق نشیمن به سبک معاصر یا کانتری ، میز ساده تری انتخاب کنید.

یکی دیگر از مواد اولیه ای که در ساخت میز تلویزیون ها از آن استفاده می شود MDF است. ام دی اف جایگزینی مقرون به صرفه تری برای چوب است. MDF از لایه های چوب بهم چسبانده شده ساخته شده و ماده ای محکم است که ظاهر چوب را دارد.

گزینه بعدی فلز می باشد استندهای فلزی یک گزینه عالی برای خانه های سبک دکوراسیون صنعتی یا سبک دکوراسیون مدرن شهری است اما همچنین می تواند جذابیت روستایی را به یک خانه به سبک روستیک یا خانه روستایی اضافه کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد