decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

decorite

تولید و پخش انواع مبلمان اداری و منزل ، طراح و مجری انواع پروژه های دکوراسیون داخلی

نکاتی کلیدی و مهم که قبل از خرید میز جلو مبلی باید رعایت کنید

 

خرید میز جلومبلی

دکوراسیون اتاق نشیمن یکی از اصلی ترین فضاهای منزل است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . بنابراین برای انتخاب و خرید وسایل اتاق نشیمن باید دقت لازم را به کار برد . لوازمی مانند مبلمان ، میز تلویزیون ، میز جلو مبلی و فرش از عناصر مهم دکوراسیون اتاق نشیمن هستند . در اینجا نکاتی در رابطه با خرید میز جلو مبلی ارائه کرده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ، چراکه اندازه ، مدل و شکل آن تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل دارد .

مدل های مختلفی از میزهای جلومبلی در بازار موجود میباشد که میتوان از انواع این مدل ها به میز جلو مبلی های مدرن ، سنتی ، کلاسیک و .. اشاره کرد . کاربرد میز جلو مبلی مسئله ی مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید به طوری که بتوان از آن به راحتی برای پذیرایی استفاده کرد ، همچنین باید از نظر ظاهری نیز زیبا باشد و شکل و نوع متریال آن با دکوراسیون منزلتان هماهنگ باشد و همچنین بتوانید لوازم دکوراتیو را برای زیبایی بیشتر روی آن قرار دهید .اگر میخواهید برای نگهداری وسایل از میز جلو مبلی استفاده کنید میتوانید مدل های کشودار را انتخاب کنید . شما باید با توجه به فضای نشیمن منزلتان میز جلومبلی مناسب را انتحاب کنید .  اگر فضای نشیمن کوچک است بهتر است از میز جلو مبلی گرد با بیضی استفاده کنید چون این دو مدل به دلیل نداشتن گوشه مناسب فضاهای کوچک میباشند . اگر فضای نشیمن بزرگ است میتوانید از میز جلو مبلی های مستطیل و یا مربع استفاده کنید . برای خرید میز جلو مبلی برای مبلمان کلاسیک و سلطنتی معمولا مشکل انتخاب نداریم زیرا میز به همراه مبلمان و با همان طرح و رنگ به فروش میرسد . اما تصمیم گیری برای خرید میز جلو مبلی مبلمان مدرن کمی دشوارتر است .

 

 

چه رنگی برای میز جلو مبلی مناسب تر است ؟

برای انتخاب رنگ میز جلو مبلی قطعا باید رنگ آن با رنگ مبلمان یکی باشد . به عنوان مثال اگر پایه های چوبی مبلمان شما قهوه ای رنگ است بهتر است میز جلو مبلی را نیز با همین طیف رنگ انتخاب کنید . رنگ میز جلو مبلی و مبلمان بهتر است با تم رنگ اتاق نشیمن یکی باشد تا هارمونی دکوراسیون حفظ شود .

 

ارتفاع مناسب میز جلو مبلی و عسلی

ابعاد استاندارد میز عسلی و میز جلو مبلی بهتر است 5 سانتی متر بالاتر از ارتفاع مبلمان کناری خود باشد . معمولا میز جلو مبلی به صورت استاندارد 40 تا 45 سانتی متر ارتفاع دارد ، ارتفاع مبلمان شما بیشتر است بهتر است از میز جلو مبلی مرتفع تری استفاده کنید .

 

میز جلو مبلی برای مبلمان چستر

برای انتخاب میز جلومبلی برای مبلمان چستر بهتر است از پاف ها و میز جلو مبلی های چستر استفاده کنید . اگر میخواهید دکوراسیون خانه کاملا ست باشد میتوانید چوب ، فلز و شیشه را کاملا فراموش کنید و برای مبلمان چستر منزلتان میز های چستر را سفارش دهید .

 

میز جلو مبلی شیک چوبی

چوب یکی از عناصری است که همواره از آن برای ساخت میز و مبلمان استفاده میشود . میز جلو مبلی چوبی به سبک های مختلف از جمله سبک کلاسیک و مدرن ساخته میشود . از ترکیب چوب با عناصر دیگر مانند شیشه و سنگ نیز میتوان برای زیباتر شدن محصول استفاده کرد .

 

میز جلو مبلی شیشه ای شیک

استفاده از شیشه در طراحی و ساخت میز جلو مبلی میتواند ظاهری شیک ، مدرن و امروزی به آن بدهد . میتوان برای ساخت میز جلو مبلی ها از ترکیب شیشه با فلز و یا چوب استفاده کرد . همچنین شیشه های به کار رفته برای ساخت میز میتواند ساده ، دودی و یا مات باشند .

 

 

میز جلو مبلی استیل

امروزه متریال فلز و استیل طرفداران زیادی دارد . فلز به کار رفته در ساخت میز ها جلوه ای مدرن و امروزی به آنها میبخشد . از این رو میتوان برای طراحی و ساخت میزهای جلو مبلی از ترکیب فلز با شیشه و یا سنگ استفاده کرد .

 

 

انواع چوب برای ساخت میز جلو مبلی کلاسیک

 

چوب بلوط

چوب بلوط یکی از انواع چوب برای ساخت میز جلو مبلی های کلاسیک میباشد . این چوب بسیار محکم و فشرده است و در زمان های خیلی قدیم یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی در اروپا بوده است .  در گذشته از وب بلوط برای ساخت الوار برای ساختمان و همچنین برای ساخت کشتی نیز استفاده میشده است . رنگ این چوب قهوه ای روشن میباشد و در برابر رطوبت و ساییدگی بسیار مقاوم است .

 

 

چوب راش

یکی دیگر از انواع چوب هایی که برای ساخت میز جلو مبلی های کلاسیک استفاده میشود چوب راش میباشد . چوب راش تقریبا نیمه سنگین و در برابر حشرات و قارچ ها مقاوم است . به دلیل داشتن درجه سختی بالا ، این چوب بیشترین تقاضا را در بازار برای ساخت مبلمان و میز جلو مبلی دارد .

 

چوب افرا

چوب افرا یکی دیگر از انواع چوب ها برای ساخت میزهای کلاسیک میباشد . این چوب در جنگل های شمال ایران به وفور یافت میشود . رنگ این چوب سفید مایل به کرم است . این چوب درجه سختی بالایی دارد و همچنین سنگین میباشد . از این چوب در صنایع ساخت کف پوش و روکش سازی استفاده میشود .

 

 

چوب گردو

یکی دیگر از انواع چوب هایی که میتوان برای ساخت میز و مبلمان استفاده کرد چوب گردو میباشد . درخت گردو بسیار بلند است و ارتفاع آن بین 10 تا 40 متر میباشد . چوب درخت گردو ریز باف و صیقل پذیر است و از معروف ترین چوب ها میباشد . این چوب نیمه سنگین و سخت میباشد و در مقابل فشار و خم شدگی مقاوم است . از این چوب برای کارهای تزیینی ، منبت کاری و ... استفاده میشود .

 

چوب توسکا

از انواع چوب درخت توسکا نیز برای تولید مبلمان و انواع میز استفاده میشود . ارتفاع درختچه توسکا کم میباشد . اما در شرایط ایده آل ارتفاع آن به 21 متر نیز میرسد . رنگ این چوب کرم مایل به قرمز میباشد و همچنین چوب این درخت چوبی نرم است که به دلیل ابزارخوری خوب در صنعت مبلمان کاربرد دارد . چوب این درخت بیشترین میز فروش را پس از چوب درخت راش دارد .

 

چوب روسی

به هر نوع چوبی که از روسیه وارد میشود چوب روسی میگویند . این چوب بسیار خوش کار است و ابزار خوری و سمباده خوری خوبی دارد . اما با تمام این مزایا در مقابل قارچ ها بسیار ضعیف است که از عمر آن کم میکند . این چوب در کاغذ سازی و صنعت مبلمان در ایران کاربرد دارد .

 

مطالب بیشتر

راز های چیدمان کوسن ها برای مبلمان

انواع میز جلومبلی متناسب با دکوراسیون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد